26 Şubat 2015 Perşembe

ღ❤ ღ Diş Buğdayımız ღ❤ ღ

Merhaba,

Ufak ufak arşivimi karıştırmaya başladım.. Kötü bir blogger olabilirim ancak iyi bir arşivim var:)) Sürekli birşeyler yapıyorum aslında

Bu da 2013 yılından:)) Kızımın diş buğdayı..

Bildiğiniz gibi yeni diş çıkaran bebeklere yapılan eski bir gelenek.. Çok uzun zamandır unutulmaya yüz tutmuş olsa da şimdilerde yeni parti konseptleri, anneleri bu tarz kutlamaya yapmaya teşvik ediyor :))

Biz kendi Diş Buğdayı Kutlamamızı sade tutmak istedik.. Öyle gösterişli parti tarzında değil de bayan bayana sevdiklerim ile birlikte bir  "bayan günü" olarak kutladık :)))

Önce hediye etmek istediğim objeyi seçtim sonrası kendinden gelişti.. Kelebekli mor sabun yaptırdım.. Sabunlarımı Sabun &Sabun İzge hanıma yaptırmıştım ancak sanırım şu dönemde sadece firmalara çalışıyorlar..

Bunun üzerinden konsepti belirleyip ona göre süslemeler hazırladım..







Peçete halkası, etiketleri, banner ve diğer herşeyi kendim hazırladım.. Yukarı da diş buğdayı için hazırladığım sunum kaşıkları var.. Gülen diş şeklindeki aksesuarlar da yine benim çalışmam.. :)))



Bu da misafirlerimizi kapı da karşılayan Sevimli Diş Kapı süsümüz.. :)) 


Bu güzel kurabiyeler de çok tatlı bir arkadaşımın hediyesi:))

İşte bizim diş buğdayı hikayemiz.. Eğer ürünlerimle ilgili  bilgi almak isterseniz mail atmakdan çekinmeyin..

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder