2 Şubat 2016 Salı

Etamin / Çarpı İşi : 2 Kanaviçe Aşkına :))

Merhaba,

Çocukluğumdan beri çok sevdiğim, kendi kendime öğrendiğim bir hobi kanaviçe.. İşleyenler bilir, o bilmem kaç tane çarpıyı işlemek hem insanı dinlendirir , hem yorar ama büyük mutluluk verir ortaya birşeyler çıktığı zaman..

Ben ara ara birşeyler işlerim.. Hatta takıntı olur elimden düşürmem bir süre.. Şablonlar çıkarırım:)))

Geçtiğimiz yıl kızımın d.günü hazırlıklarını yaparken işledim bu lavanta keselerini yapımı biraz zorlasada çok keyifle yaptığım çalışmalardan oldu:))

Taç kısmı hariç, modeli kafamdan uydurdum:)) 20 adet işledim.. Maalesef resim çözünürlükleri çok iyi değil:(






Siz de değişik hediye arayışındaysanız değişik bir fikir vermek istedim.. Eğer sipariş vermek isterseniz, mail adresimden benimle iletişime geçebilirsiniz..

Sevgiler..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder