5 Nisan 2012 Perşembe

"Aşk Agacı / Love Tree "

Merhaba,

Bahar geldi nihayet!! Havalar o kadar güzel ki, insanın kendini mutlu hissetmesi için başka bir nedene ihtiyacı yok=) Sokaktaki herkesin yüzü gülüyor diyebilirim..

Yine uzun ara vermişim yazı konusunda.. Oysa ki güzel havaları bahane edip yan gelip yatmadım bir sürü şey hazırladım.. Birikmiş siparişlerimi tamamladım. Bir kısmı sahiplerine ulaştı, bir kısmı zamanını bekliyor.. Kendim için bir iki şey yaptım..


İşte bunlardan biri;

          

Bu kutuyu 6-7 sene önce alıp boyamıştım, iş yerinde kullanıyordum.. Daha sonra  evde kullanmaya karar verdim.. Tekrar zımparalandı ,boyandı verniklendi..

Üzeriboştu herhangi bir uygulama ya da süsü yoktu, bu sefer boş kalmasın dedim , başladım polimer kilden çeşitli boyda kalp çalışmaya.. Ne zamandır kafamda dönüp duran bir çalışmaydı..

Ben bu çalışmaya "Aşk Ağacı" dedim.. Herkes çok beğendi.. Hatta özel istek üzerine tekrar çalışacağım..

Umarım sizler de beğenmişsinizdir..

Ayrıca, ahşap boyama için özel minyatür objeler hazırlamaya başladım.. Dışarda istediğim tür de objeler bulamayınca kendim yapmaya karar verdim..

Minyatür ekmekler,peynirler,bisküviler, bıçaklar, servis kaşıkları,dekoratif kalpler , kuşlar..vs.. Yakında onları da yayınlayacağım.. Uygun fiyatlarla satışta olacaklar.. Bunun yanında özel sipariş vermek isterseniz bana mail atabilirsiniz..


Sevgiler,

Efser

2 yorum:

  1. eline sağlık güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık.etrafında hep seni seven kalpler olsun.minyatürlerini merakla bekliyorummmmm

    YanıtlaSil